سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

برنامه پنهان جواد نکونام برای ماشاریپوف| گزینه‌ای برای تمام پست‌های هجومی

  • کد خبر: ۲۱۱۲۸۴
  • ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۲:۲۱
برنامه پنهان جواد نکونام برای ماشاریپوف| گزینه‌ای برای تمام پست‌های هجومی
ماشاریپوف یک خرید کاملا ایده‌ال برای جواد نکونام محسوب می‌شود. بازیکنی که توانایی بازی در تمام پست‌های هجومی را دارد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، ماشاریپوف، ستاره ازبک استقلال به تهران رسیده وبعد از طی مراحل پزشکی و حضور در ایفمارک در تمرینات استقلال شرکت خواهد کرد.

با توجه به اینکه ماشاریپوف از آمادگی کافی برخوردار است و تا همین چند روز پیش درجام ملت‌های آسیا بازی کرده، از بازی با صنعت نفت آبادان در ترکیب استقلال قرار خواهد گرفت.

پرواضح است که مدیران باشگاه استقلال در جذب این بازیکن عملکرد مطلوبی از خود به جا گذاشته‌اند وبرخلاف فضاسازی‌هایی که از سوی برخی جریان‌ها می‌شود اقدام باشگاه استقلال در جذب ماشاریپوف سازنده و امید بخش است.

این بازیکن ازبک از دو تیم حوزه خلیج فارس نیز پیشنهاد داشت که مدیران باشگاه استقلال موفق شدند زمینه ساز جذب این بازیکن شوند. البته خود نکونام هم رایزنی‌هایی با مدیربرنامه ماشاریپوف داشته که بسیار اثر بخش بوده، اما برخی جریان‌ها درتلاشند جذب این بازیکن را کوچک جلوه دهند یا به نوعی نکونام را را ناراضی در حالی که این خبرسازی‌ها چندان با واقعیت همخوانی ندارد و درجلسه‌ای که اخیرا میان نکونام و خطیربرگزار شده سرمربی استقلال نسبت به جذب ماشاریپوف ابراز خرسندی کرده است.


اما سوال است که سرمربی استقلال چه برنامه‌ای برای بازی گرفتن از ماشاریپوف دارد؟ آیا ماشاریپوف تبدیل به یک عنصر اصلی درترکیب استقلال خواهد شد؟ پاسخ مثبت است.

نکونام همین قصد را دارد و به دنبال بازی دادن به ماشاریپوف درترکیب اصلی است. حال ممکن است درهفته‌های آغازین ورود ماشاریپوف به ایران چنین هدفی به سرانجام نرسید و احتمالا گوستاوو بلانکو در پست گوش راست استقلال قرار بگیرد، اما در ادامه راه برای حضور ماشاریپوف در این پست باز خواهد شد.

نکونام بعد از اینکه یامگا را از دست داد بابت فقدان یک عنصر هجومی اثرگذار ابراز نگرانی کرده بود. بخشی از دلایل مصاحبه تند سرمربی استقلال علیه مدیران نیز نشات گرفته از همین مسئله است و نکونام که می‌دید با مصدومیت یامگا عملا بازیکن قابل توجهی ندارد که در پست گوش راست قرار دهد، بابت فقدان او ابراز نگرانی کرده بود، اما با جذب ماشاریپوف به طور کلی نگرانی او از نداشتن بازیکنی که قابلیت بازی در آن پست را داشته باشد، برطرف شده و این بازیکن ازبک گزینه اول حضور درپست گوش راست است تا به نوعی جای یامگا را پر کند.

ماشاریپوف در تیم ملی ازبکستان و باشگاه‌های سابق خود درهمه پست‌های هجومی به کار گرفته شده است. او گاهی گوش راست بوده، گاهی پشت مهاجمان بازی کرده و در گوش چپ نیز سابقه بازی دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->